tisdag 9 augusti 2011

Ett halvt inlägg

Bara för att jag inte ritat nåt fint idag att visa upp, och för att det är så härligt skitnödigt att publicera bilder på sina tjusiga spellistor, kommer här (håll i hatten); braiga låtar, b-c.










Då var det snart dags att ge sig ut på vägarna igen. Imorgon bär det av till lilla mamma, med ett stopp i Katrineholm på vägen, där jag ska träffa min vän Helena och prata lite föreläsningar. Så nu ikväll försöker jag jobba undan lite innan resan, samtidigt som jag packar och grejar med lite av varje, alltmedan jag lyssnar på braig musik.

Det är så skönt att vara hos mamma på landet. Farligt skönt. Himla lätt att sunka ner sig och bara hasa runt i myskläder, eftersom man slappnar av lite för mycket, får maten serverad och allt. Men denna gång tänkte jag faktiskt motionera en del också (har liksom inte haft den hobbyn vid tidigare besök). Finns säkert nåt bra gym inne i Lidköping som jag kan svettas en stund på. Jag har också stämt träff med en trevlig tjej på Lidköpings kommun, angående ett eventuellt samarbete. Så det blir nytta med nöja på denna tripp.

Ja, jag hade kunnat skriva mer, men nu får ni ursäkta, mig! Jag fick ett plötsligt behov att att okynnes-pilla mig i öronen med tops.
Häj!

Inga kommentarer: