fredag 26 augusti 2011

HJÄLP!!!

Jag kan inte bestämma mig för vilken av följande fyra outfits jag ska bära på Bokmässan! Det är ju liksom årets viktigaste event och jag vill ju göra gott intryck på kollegor och jobbkontakter. Se sådär schysst professionell ut typ, liksom. Jag är ju tjej, så det spelar ju absolut ingen roll vad jag typ åstadkommer i min yrkesroll, hallååå! Det är ju vad jag har på mig som är viktigt! Och att jag är antingen helt luktlös, eller med en svag doft av rosor och sockervadd, och helt fri från generande hårväxt, typ ögonbryn.
Vilken tycker ni är mest jag? Själv lutar jag nog mest åt det tighta röda fodralet. Stylish liksom!
Tror även att the red dress kommer passa SÅ bra när jag ska föreläsa om min bok och hålla seriösa workshops.

Sometimes it's hard to be a woman hi hi.

Toodiloo, hädanefter är det såhär jag kommer blogga, guys :)


1 kommentar:

Jimmy Wallin sa...

Jag har samma problem. Men du vi gör så här; du tar den rosa så tar jag den blommiga. Det låter väl som en bra lösning?