onsdag 30 november 2011

App app!


Häj. Ursäkta dåligt bloggande!! Jag ska verkligen försöka bättra mig; pyssla mindre och blogga mer. Jag känner att mitt pysslande nästan antagit sjukliga proportioner, det är som en drog och jag vill bara ha mer. Smycken och ljuslyktor och små fulsnygga tavlor är det som gäller nu. Och det finns ju en gräns för hur mycket man kan ge bort till sina stackars oanande vänner i julkapp. Jag ska sälja en del på min kompis galleri i Nyköping (Galleri Handmade på Bryggeriet) i advent, förstås.

Och vet ni, nu finns min snajsiga julkalender att ladda ner igen. Enda appen du behöver i livet, jag lovar. Här kan du kika på den. Spread the word, så är du, som ungdomarna säger, hygglo!

Nu ska vi strax äta död oxe med svamsås. En delikat anrättning som doftar frestande in i arbertsrummet.
Ha en fin vardagskväll i timmerkojan!

2 kommentarer:

Henrik Fakir sa...

Vaffö finns den den inte till Androjd? Hur ska jag kunna klara en december till utan den bästaste appen? Nåja, vad e väl en biller-app i luren, den kan ju va tråkig, tråkig och, och alldeles...

Malin Biller sa...

Attans hörrdu! Hade jag kunnat bestämma så hade den givetvis funnits för androider med:)