onsdag 16 november 2011

Försöka förstå

Egentligen skulle jag ha varit på Serieteket i Stockholm idag, men tyvärr mäktade jag inte med det. Jag fick ett väldigt tungt besked igår, som gör att det kanske dröjer lite innan jag kan skriva så glatt här i bloggen. Som tur är får jag massor av pussar och tröst från min Käre. Det hjälper. Jag gillar inte att ställa in sådant jag är inbokad på, men ibland kommer livet och sorgen i vägen, och man tvingas stanna upp och bara försöka förstå. Ni behöver inte vara oroliga, det är ingenting med min hälsa eller så, nej, men en som var mig väldigt kär.

Nu ska jag dricka julmust och titta på Skrotnisse med min make. Puss!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Malin, tänker på dig och sänder kramar. Gott att du unnar dig mys. Vi ses sen. KRAAAAM Mariann

Anonym sa...

<3 sänder massor av varma kärleksfulla kramar till dig!

Anneli