fredag 11 november 2011

the Others


Åh vad jag älskar min nya ljudbok Sågspån och eld! Bra uppläst, och härligt proletärt. Kan inte bli bättre. Upp till kamp emot kvalen och allt det där.

Dagen har jag spenderat i Norrköping och pratat serier på Arbetets museum (kan det bli bättre med tanke på ovanstående rader?). Och träffat trevliga eldsjälar. Jag hade med en väska böcker och de sålde slut allihop, extra skoj.

Nu ska jag och maken (som är hemma igen, hurra!) snart äta kvällsmat. Sedan blir det en spökfilm, det är perfekt väder för det; dimmigt och rått. Ungefär som det är i the Others, när stackars Nicole Kidman ger sig ut att posta ett brev, eller vad det nu är, och hon i stället mitt i tjockan stöter på sin äkte man, som varit försvunnen, förmodat stupad, och han säger "Sometimes I bleed", helt random och ser konstig ut. Sånt väder är det ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
måste bara säga att jag tycker jättemycket om din blogg! :) Jag blir alltid på sånt bra humör när jag läser den :)

Så keep up the good work :)