torsdag 10 november 2011

Dataprat

Sitter här och är gräsänka. Lite tomt känns det i lägenheten, men jag tröstar mig med att min käre kommer hem redan imorgon. Så passar jag på att bara sitta med jobb och ljudbok hela kvällen, när det inte finns någon man vill vara social med därhemma. Just nu lyssnar jag på den efterlängtade sista boken i trilogin om Bricken på Svartvik, av Vibeke Olsson. Mycket, mycket bra!
Vad kan jag mer säga om dagsformen? Jo, idag stör jag mig nåt ofantligt på att mellanslagstangenten är så trög, så attman måste slåtilldenskithårtannars sättsallaordihop. Motsatsen till särskrivningar typ. Tror jag måste ha ett nytt snack med min dator. Passar på med det också nu när jag är gräsänka. Det är lite lättare att prata med maskiner när ingen är hemma och kan höra det.

Pöss!

Inga kommentarer: