lördag 5 februari 2011

En massa kärlekar (varav två på bild)


Såg precis att jag skrivit 666 inlägg totalt, så nu måste jag skynda mig att skriva ett sexhundrasextiosjunde! Är inte så förtjust i det andra talet, förmodligen min frikyrkliga skolgång som spökar. Eller att jag är gift med en präst... Nä, det lutar åt det första alternativet, för världens bäste präst svär så det osar svavel och lyssnar på hårdrock. That's why i lööööv him.

Ovan ser ni en bild av två av mitt livs andra kärlekar. Ja, tre nästan, för man skymtar min dator också. Jag tycker om att ha dessa löövisar nära till hands, så att jag kan sträcka ut handen och klappa på dem lite då och då, alternativt stoppa in lite i munnen (helst inte en beatlesskiva, de blir så soggiga och hackiga då).
Apropå att stoppa i käften, så sitter jag åter med en eftersmak av skämda friterade räkor i munnen. Det var visserligen tre delikata små rätter då jag inmundigade dem med bästaste Caroline för nån timme sedan, men känns betydligt mindre sexiga nu, när de kommer upp i små dästa rapar. Undrar förresten om det är rock 'n' roll att ha nått upp i tio stämplar i sitt rabattkort på det lokala kinahaket, och glädjas åt den rabatt på 100 kronor man kommer få vid nästa besök? Jag väljer att tro det.

I morgon bär det av till Stockholm. Som vanligt när jag ska ge mig ut och resa känner jag mig lite olusig (fast det blir alltid bra när jag väl är där), trivs ju bättre här där jag kan ha det lugnt och skönt och lukta på tuschet.

Näpp, dags att färlägga den månatliga serien till Handelsnytt. Vi hörs i morgon mina små rumpnissar.
Pöss!

1 kommentar:

Caroline Dyfverman sa...

TACK själv min underbara vän. Är så trevligt att gå ut och äta/fika med dig. Jag gillar att umgås med dig för du får mig alltid att må så bra totts att jag inte alla dagar gör det, du är bara bäst. KRAMILIKRAM