måndag 14 februari 2011

Myser med Melker


Ååååh vad mysigt det är att ha en purrande kattherre att kela med. Missen i fråga heter Melker och har varit ute på äventyr några veckor. Men nu är han tillbaka hos min polare Mariann och är keligare än någonsin. Och ganska trött av förklarliga skäl. Skulle jag också vara om jag lullat runt i stockholmskylan i tre veckor. Det räcker med en dag för min del så är jag helt slut. 

Nu ska jag strax ta en välbehövlig dusch med Apotekets miniflaskor (glömde hygienartiklarna hemma) luktlösa duchcreme, shampoo och  balsam. Eller luktlösa, jag tycker mer att det doftar hemtjänst, minus tantbajset. Wish me luck! Mitt ostyriga burr lär inte gilla det. Svinto-dag i morgon. Dä blir sköj. Nästan lika sköj som den där roliga vitsen om huskorset. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmmmmm....lilla MysMelker :-) !! Jo han fatta tycke för dig direkt. Fina bilder du tagit.
Jaaaa käre nån, hoppas du får vila snart, från detta "stockholmsprojekt":-).

Du är bäst !

Mariann