söndag 13 februari 2011

Slut i kropp och knopp

Hejpå er! Ledsen för dålig blogguppdatering sista dagarna! Jag har varit så slut i kropp och knopp att jag helt enkelt vilat istället för att jobba. Förmodligen rätt hälsosamt. Det var med nöd och näppe jag krånglade mig hem i fredags. Så klart att det ska utbryta snökaos just den dag som jag ska åka tåg! Det går inte att läsa på bilden, men informationstavlan är proppad av inställda och kraftigt försenade SJ-helveten. Jag var i vanlig ordning i extremt god tid, och tur var väl det, för bara nån timme efter att jag knäppte av den här bilden var kaoset totalt. Är det inte underbart att trängas med tusentals andra frusna, sönderstressade svenskar, så säg?
Gud vad skönt det var att komma hem! Mitt tåg var det enda som avgick i tid den eftermiddagen! Så jag kom hem i ett stycke. I morgon bär det av till huvudstaden igen för vecka fyra (totalt) av workshoppen). Sedan tänker jag bara vara hemma och ta det lugnt.
Näpp, får bli en liten tupplur på det här tror jag bestämt!
God eftermiddag!



Myser i dubbla fleecejackor.

Inga kommentarer: