söndag 13 mars 2011

Sov lille Greeeeger

Gumörron gumörron! Eller, morgon är det ju inte för klockan är ett, men Greger sover fortfarande och jag bara sitter och såsar i hennes soffa. Igår hade vi en liten middag med gamla gänget, mycket trevligt. Fan vad jag saknar de tjejerna! Turligt nog hoppade jag över vinet, så förutom såsigheten känner jag mig riktigt kurant idag (får se om Greger gör detsamma när hon vaknar...) Tänkte ändå ta det lugnt, förbereda lite inför workhop och föreläsningar och skissa några strippar. Samt ta mig an mastondont-disken från gårdagskvällen. En helt ok söndag med andra ord. 
Här kommer lite bilder från utställningen. Håll i hatten och ta emot:







1 kommentar:

Caroline Dyfverman sa...

Skulle gärna kommit ner och tittat på din utställningen men är lite långt att åka. Ha det bara bäst. Kram