lördag 12 mars 2011

Trött

Här sitter jag och snörvlar omgiven av katter, i sällskap av en lika rosslig Greger. Stackarn, vilken gäst man är som kommer hit och smittar ner sin värd! Det har inte blivit många knop idag, mest tevegloende och en aning för mycket snask. Och nu är vi båda sockerspeedade och rastlösa till tusen. Vi har ägnat en timme åt att glo på gamla one hit wonders på YouTube och enats om att Venga Boys var hemska, och att Macarena ändå svängde litegrann. 
Imorgon är det vernissage på Trelleborgs museum, så har ni vägarna föbi, bara kom. Jag lovar att bara nysa lite på er!

Det är först när man är sjuk som man inser hur mycket skit det faktiskt går på teve. Jag hade väl ett hum innan, men vidden av denna tevesmörja hade jag väl aldrig kunnat ana. Nu är det repris av dagens Big Brother? Plötsligt känner jag mig mycket trött. Och det är inte enbart febern.


Inga kommentarer: