torsdag 19 maj 2011

Fixaren i mig

På gymmet. Tittar på Göran Greider på teven. Han är skön. Har just bränt 3 kalorier. Dvs jag, inte Göran.
Hej mina små vitsippor! Hur står det till med er? Jag har haft en rätt pissig dag, men nu är det bättre. Det var skönt att gå till gymmet och jobba av sig lite frustration. Alla runt mig mår dåligt just nu, de människor jag bryr mig mest om i världen. Nästan alla i alla fall, men det räcker till. Och det äter upp mig inifrån. Fixaren i mig vill hjälpa, göra allt bra, ta bort det onda, men det går ju inte och därför är jag frustrerad. Lägg till den vanliga månatliga oron för ekonomin samt lite annat smått och gott i magonts-väg, så förstår ni att jag behövde lyfta lite skrot. Men som sagt, nu känns det bättre. Inget blir bra av att gå med orosklump i magen.

Snart dags att lägga sig i tevesoffan (kan inte slänga mig, för jag har sån träningsvärk) och glo på nyheterna. Har nästan plöjt igenom alla avsnitt av the Graham Norton Show, så jag måste hitta nåt nytt att titta på när jag tar rast. Blir svårt att toppa Graham. Han är helt fenomenal! Kika bara på det här klippet, så förstår ni vad jag menar! Prutthumor när den är som bäst.

Nä, nu är det dags att göra kväll. Nattinatt!

Inga kommentarer: