tisdag 3 maj 2011

Nagelfnas

Ville inte ha en bild av Bin Laden i min blogg, men här kommer en på en terrorist som är nästan lika ond:

Är ni också bra på att fastna i totalt meningslösa sysslor när ni egentligen har massor av viktiga grejer att göra? Såsom att pilla fnas under naglarna med halvöppen mun och halvsluten blick. Jag måste skärpa mig!! Här ska skrivas krönika till Sörmlands Nyheter, sökas stipendium och kläckas strippidéer! Inte okynnespillas fnas.
Måste försöka komma på något dagsaktuellt till SN att skoja till det om. Det mest aktuella jag kan komma på är avrättningen av Bin Laden, men frågan är hur skojsigt det är. Tål att kluras på. Annars får det bli något kul om det gräsliga vädret. Hallå! DET KAN INTE SNÖA I MAJ! Äckligt, hemskt, blä! Jag frös som en hund när jag huttrade iväg till träningen, stretade med en förstoppad min, sammanbiten och grimaserande i den kalla snöblåsten. Ge mig sommar, NU!

Okej, Bin Laden, Bin Laden... Hmmm, bäst att rulla upp rolighetsärmarna! Ska bara pilla liiite nagelfnas först...

Inga kommentarer: