fredag 27 maj 2011

Senil light

Jag har verkligen glömt halva packningen hemma! Detta är inte likt mig. Jag som skriver listor och packar förnuftigt jämt. Så går det när man har för mycket i huvudet och tänker att, äh va fan, jag kan väl vara lite skönt laidback och skippa neuros-listan för en gångs skull.
 Listor ÄR bra.

Dagen har jag ägnat på Carlstad Comic Con med mina kollegor. Det var inte många besökare idag, men vi hoppas och tror på morgondagen. Jag passade på att skissa lite strippar och teckna original till försäljning. Jag har även hunnit med att spilla champinjonsås på tuttarna, och då jag sent om sider uppmärksammade detta faktum, lade jag även märke till att jag satt på mig min klänning bakochfram i morse. Det är inte bra för b-människor att gå upp så tidigt. Antingen det, eller så börjar jag bli senil. Tycker nästan det lutar åt det senare.

Inga kommentarer: