söndag 29 maj 2011

På väg hem

Så här trött kan man bli av seriemässor.

Då var man färdig med Värmland, för den här gången i alla fall. Jag har haft riktigt trevligt på mässan och med familjen. Men nu är jag helt slut. Ska passa på att vila på tåget, för väl hemma måste jag raskt kasta mig över jobb. Och imorgon kommer min väninna Greger och ska stanna tills på torsdag, så det blir fullt upp. Men kul. Vi måste fila på en riktigt bra titel till radioprogrammet. Jag är lite inne på "Ravioli". Mest för att det låter så dassigt och osexigt, en väldigt blek och mosig maträtt, och samtidigt klingar det ju lite raffigt utländskt. Hmm, kanske...

Passar på att sända ut ett tack till arrangörerna av Carlstad Comic Con; bra jobbat! Man kände sig verkligen uppskattad och bortskämd.

Nä, nu ska jag snarka en stund. Vi hörs i morgon mina små troll!




Inga kommentarer: