söndag 6 september 2009

I helgen har jag

1. Varit på vernissage i Nyköping. Det var fina grejer.
2. Mått lite illa, men bara tyckt lite synd om mig själv för det
3. Unnat mig att prova pormaskplåster på min lilla serietecknarnäsa
4. Noga och lystet undersökt plåstret efteråt
5. Sparat pormaskplåstret som minne
6. Bestämt mig för att avstå att fota pormaskplåstret och visa på bloggen, trots att det lockade
7. Städat lite hjälpligt
8. Varit och lyssnat på min Käre när han predikade.
9. Googlat för att få inspiration och insett att man måste veta vad man vill googla på för att det ska vara kul.
10. Grejat med en fansida till mig själv på Facebook, trots att det känns lite förmätet. Marknadsföring ni vet!
11. Grejat, klurat, ritat och bockat av på min Att göra-lista.
12. Här skulle jag vilja skriva nåt mer om det fantastiska pormasplåstret, men inser att ni fattat poängen, så jag låter bli.

Inga kommentarer: