måndag 21 september 2009

Inte illa pinkat

Jahapp, då har man införskaffat såna där snajsiga gåstavar då. Inte illa pinkat tycker jag. Tänkte inviga dom i morgon, för man ska ju inte ta i för mycket såhär första dan. Det och en laddning vitaminer, mineraler och omega 3. Har varit så trött hela sommaren, men nu fasen ska det bli ändring på det!
Annars händer inte så värst mycket just nu, bara jobb jobb jobb. Det börjar ju dra ihop sig till Bokmässa i göteborg, och det är mycket att fixa inför den, samt några deadlines att bocka av innan jag kan resa med gott samvete. Jag ska sitta och signera fredag, lördag, söndag. Väldigt pirrigt. Tänkt om ingen kommer! Så har ni vägarna förbi Götet till helgen, kom förbi Egmonts monter och säg hej! Då blir jag hjärtans glader.
Nu ska jag käka middag. Får se vad sambon trollat fram i köket. Jag tog en Magnum mandel till förrätt. Men det är hemligt, så det säger jag inte. En del av mitt nya, hälsosamma liv typ, där man äter för själen såväl som kroppen. Och what can I say, min själ tycker om glass!


Signering på förra årets Bokmässa

Inga kommentarer: