lördag 12 september 2009

What a day!

Vilken bra dag det har varit! Jag är om möjligt ännu tröttare idag än igår, men otroligt nöjd med dagen. Fick prata med bra redaktörer och förlagsfolk, och peppar peppar, det verkar som att det börjar röra på sig för mig här i Finland. Mycket tack vare min suveräna agent Eva.
Helsingfors seriefestival var inte så stor, men väldigt finsk. Och det tycker jag är trevligt. I morgon blir det till att gå upp tiiiidigt och ta flyget hem. Jag har mycket att göra där hemma efter den här dagen... Och nu har jag hittat en schysst ljudbok att jobba till; Barack Obamas självbiografi. Han verkar så gullig tycker jag, och han är en jäkel till att prata så man lyssnar. Sen kunde han ju låtit bli att sända trupper till Afganistan... Jaja, men jag vill i alla fall tro att han är mer "god" än den förre idioten, och han har mycket intressant att berätta, baracken.
Go´natt på er! Nu ska jag gå upp på rummet och däcka.

Inga kommentarer: