tisdag 1 september 2009

Nu är den här!


Fick veta idag att min nya bok LyckoBiller är tryckt (och ser ok ut) nu! Tjohopp!
Tyvärr kommer Om någon vrålar i skogen dröja lite längre än planerat, lite kaos på förlaget, men jag ska representera även den på Bokmässan.
Den 11e far jag till Helsinki igen, den här gången på seriemässa. Jag har blivit lovad av en finsk kollega att han ska presentera mig för sina kontakter där. Vore underbart att komma in i Finland igen, nu när tidningen Myrkky gått i graven. Min vän Heidi håller som bäst på att översätta tjugo strippar till finska åt mig. En bättre kombination än finsk+nyutbildad översättare finns ju inte. Go Heidi!

3 kommentarer:

Helena sa...

Grattis! Men hur sen blir Om någon vrålar i skogen, då..?

Malin Biller sa...

Den ska inte dröja så länge, men till Bokmässan kommer den tyvärr inte:(
Jag försöker se det positivt. Kanske bättre med en bok i taget!

Helena sa...

Det blir jättebra! Och så slipper du känna dig så schizofren.