tisdag 1 juni 2010

My precious!!!



Go´kväll i stugan! Det har varit en lång och innehållsrik dag. Ovan som jag är att stiga upp i ottan, så är jag rätt mör nu. Och har massa jobb som väntar. Har egentligen inte fått mycket jobb gjort idag, men kvällen är ung.
Nä, idag har jag i stället spenderat förmiddagen med min fantastiska kvinnogrupp. Vi ses en gång i veckan och pratar om ALLT, dit får man komma precis hur man är, och idag var extra intensivt, så mycket kärlek och systerskap.
Efter det åkte jag in till Nyköping och hade en jättemysig eftermiddag med min fina vän Carro. Hon hängde på till guldaffären, som sjabblat till det och först gett mig fel förlovningsring. Men nu hade de fixat till den och det kändes mäktigt att äntligen få trä ringen på mitt knubbiga lilla finger. Det pirrade till lite i magen. Resten av eftermiddagen kunde jag inte låta bli att titta på den och väsa "My...P..Preciouuuuuus!"
Kvällen ägnades åt att äta. Knytkalas hos ett gött gäng bekanta. Och solen har skinit hela dan. Dä ni!
Nä, nu måste jag skissa, rita barnbok och klura ut manus till Maus- serien.
Natti natt min små

2 kommentarer:

Helena sa...

Hörru, vilka fantastiska recensioner du får! Lyssnade just på Nya vågen på P1. Det blir ju lite kulturnisseaktigt, men totalt sett väldigt bra omdöme. Grattis!

Carro sa...

Tack själv vännen för en underbar dag. Lever ännu på tis fm och det kommer alltid finnas med i mitt hjärta. Jag är även såå glad för din skull gumman. Kram