tisdag 29 juni 2010

Sliten men snart ärbar


Nu ä dä mitt i natta och jag har massor jag borde hinna innan jag somnar. Men, som ni säkert förstår är orken inte vad den borde vara nu, sen är jag krasslig till på köpet. Så fram till bröllopet får ni ursäkta om mitt blogguppdaterande är lite dåligt! Men sen när jag väl är gift och ärbar, lovar jag sätta igång med skrivandet ordentligt igen. Såhär säger Wikipedia:
ärbar:(ålderdomligt) en person (för det mesta en kvinna) som har en god sexualmoral
Som det är nu lever jag ju i synd och sexualmoral vet jag inte ens vad det är, och det är klart man inte kan författa alltför bra inlägg när ens själ inte är ren. Typ. Fast kan man bli en ärbar kvinna om man så att säga "gett bort sin ros till någon" ett antal gånger och under en bra tid? Nä, jag är nog körd. Skärselden nästa. Och blir min make ärbar? Det blir han säkert. Eller det är skitsamma, det räcker så bra att han är världens sötaste.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Hoppas er dag blir underbar och att du blir någolunda ärbar! ;-)