söndag 19 september 2010

Idag har jag röstat


Mossa mossa på er alla människobarn! Ikväll tänker jag inte prata politik, då blir jag bara upprörd. Håller bara tummarna så hårt jag kan att det blir regeringsskifte... men det ser dystert ut. Ja ja, jag har i alla fall dragit mitt strå till stacken och röstat idag.

Nä, inte prata politik nu!

Bokmässan närmar sig med stormsteg. Det mesta är färdigt; visitkort, portfolio och lite annat smått och gott man behöver när man traskar runt där i fyra dagar. Men seminariet som jag tyckte att jag fått till så bra, måste jag jobba mycket mer på. Upptäckte att det bara tog fem minuter att läsa nämligen. Alltså saknas 20. Jag får väl väva ut mitt prat lite. Det löser sig nog. Men för nervositetens skull känns det bäst att vara riktigt väl förberedd och helt nöjd med det jag skrivit. Håll tummarna för mig!

Annars skissar jag vidare ikväll, med "Mig äger ingen" i lurarna. Den verkar riktigt bra. Allt för att stänga den bistra valverkligheten ute...

2 kommentarer:

Caroline Dyfverman sa...

Håller båda tummarna hårt och så skickar jag några lyckosparkar ox, kommer gå kanon på bokmässan vännen, det fixar du. Kramilikram

malin Biller sa...

Tack finaste vännen min:-)