fredag 3 september 2010

My precious!!! 2


Oh prisa Gud! Jag har en iphone!! Detta svarta lilla mirakel blev mitt för 0 kr av snälla 3. Har ägnat alldeles för mycket tid det senaste dygnet på att klura ut dess finesser och är inte riktigt klar än. Nu förstår jag varför alla iphone-ägare jag mött säger att det är livsfarligt, för man kan inte sluta. När jag sedan lyckades peta in Spotify i min nya mobil var jag så lycklig att det nästan gjorde ont. Har invigt min nya guldklimp genom att ta med honom (har inte döpt min nye vän än, men det är definitivt en han) genom att ta honom med på en utflykt ner till Ica. Några förrädiska regndroppar gjorde mig lite orolig, så jag stoppade om honom lite extra i fickan. Får nog ta och skaffa ett fint, värmande fodral till honom, så att han inte fryser, eller blir repig. Och klura ut ett passande namn. Jättebra att vara gift med en präst, för han kan utföra själva dopceremonin. Bara han inte skvätter ner min vän i dopfunten. Kan man torrdöpa tro? Får höra med honom innan han somnar.

Och nu sitter jag här, med en hel massa jobb jag ligger efter med. Allt är Apples fel!

Inga kommentarer: