måndag 27 september 2010

trött men nöjd


Hej på er! Nu är jag hemma från den bästa Bokmässan hittils. Trött som tusan, men otroligt nöjd. Tack alla kollegor, redaktörer, Ingemar på Otimal och annat bra folk för en fin långhelg! Men inte kan jag ligga på latsidan bara för att jag bokmässat i fyra dagar. Nej, nu måste jag skissa i 180 för att bli fixa min strippdeadline. Efter att ha varit och lyssnat på John Ajvide Lindqvist i Värmlandsmontern (och hälsat på honom!!!!) så kände jag att jag bara måste lyssna om Hanteringen av odöda. Den blir väl sjunde gången jag läser den nu. Men den är ju så bra. Väskan är också betydligt tyngre nu än när jag reste, full med nya böcker och annat smått och gott.
Känner mig lite stolt över mig själv. Det var inte så pjåkigt jobbat det här.
Nej, dags att skissa vidare. Vi höres imorgon. Pöss å kram

2 kommentarer:

Caroline Dyfverman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Caroline Dyfverman sa...

KRAMiliKRAM du är så duktigt ;o)