fredag 29 oktober 2010

App app app!



Vet ni vad? Snart kommer en Biller-app till iPhone!! Vi börjar med en julkalender-app på svenska, start första advent (vad annars) och efter jul ska det gå att läsa min serie direkt i telefonen på minst tre språk. Skitkul! Så nu är det bråda dagar att färdigställa kalendern. Jag kommer göra reklam för appen längre fram igen här. Hoppas ni laddar ner den! Då blir jag så glader att jag lovar baka pepparkukar till er allesammans. (Snart dags för det årliga baket. Längtar!)

Nej, nu måste jag skissa som en gnu (vet dock inte om gnuar är så bra på att skissa, lite svårt att greppa pennor med klövar), så jag hinner inte skriva mer idag.

puss och kräm på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

...ahhhh :-( jag har ju ingen Iphone...undrar om du inte kan fixa en app till android??? då skulle jag kunna använda sambons :-)
Snäääälllla...

Kram Anneli