lördag 9 oktober 2010

YouTube-orgie


Ååååååh vad jag har haft trevligt i Malmö. Och åååååh vad det är skönt att vara hemma och tvätta av sig resdammet (läs: fotsvetten, efter att ha burit samma strumpor i tre dagar. Inget vidare på att packa...)
Jag har faktiskt unnat mig att vara lite ledig dessa dagar och bara tagit det lugnt och umgåtts med mina fina malmövänner. Greger och jag har firat hennes födelsedag i förskott med pompa och ståt. Ja, alla fall med ostbågar och en massa kul grejer på YouTube (kolla in min nya favvo här! eller den här)
Tågresan gick fint. Potthett och kvavt var det men den här gången var jag den jobbiga passageraren; stank rödlök ur min högt snarkande mun och vaknade till då och då av att jag stönade till i sömnen på ett ytterst pinsamt och utdraget vis.
Nu ska jag strax lägga mig i tevesoffan hos min man och försöka att inte somna på hans mage. Vi får se hur det går... Mysigt ska det bli i alla fall. Vi hörs imorgon mina små tandtroll!

Inga kommentarer: