söndag 17 april 2011

Jävlar i min lilla låda!

Greger och jag en tidig morgon härom året på väg till Kastrup och London:

Häj!
Notera här att min hälsningsfras sägs på ett Kenneth Ålborg-vis (se filmen). Bara så ni är med på noterna.

Jag är helt jäkla slut i kroppen, efter att ha kört ett dubbelpass på gymmet (Gud så ovant det känns att skriva något sådant om sig själv, nästan som om en främmande hälsomänniska tagit min kropp i besittning. En död hälsomänniska då alltså. Som kvävts av för mycket kruskakli.)

Det bidde mage-rygg och sedan funwalk på det. Jävlar i min lilla låda, det känns, kan jag tala om. Nä, nu får jag sluta svära! Det är ju trots allt söndag.

Dagen har jag också ägnat åt att spåna/brainstorma till mitt nya "hemliga" (än så länge) projekt. Har helt fria händer, enda kravet är att jag ska vara rolig. Det gäller att hitta sätt att mota prestationsångesten och just ha kul när man kläcker idéer, då tror jag det blir bäst. Ska strax ringa min väninna Greger och boka in en intensiv arbetsdäjt. Hon är nämligen också med på ett hörn. Ska bli SÅ kul att äntligen få arbeta tillsammans med henne. Hon är den roligaste människan jag känner och vi triggar igång varandra nåt oerhört när vi umgås. Ja dä här ska bli sköj!

En svettig träningsvärkskram på er!

Inga kommentarer: