måndag 18 april 2011

Urk och...


...Blä! Idag har inte varit nån bra dag alls. Fick för lite sömn och vaknade allt annat än utvilad. Ingen vidare start. Visserligen sken solen och det var vårvarmt men nä, det här har inte varit min dag. Allt har gått fel och jag vill bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet, och hoppas på en ny, bättre dag i morgon.
Okej, jag ska inte gnälla (jo, bara lite), men det är väl faan att det knappt händer nåt på vågen trots att man sköter sig till punkt och pricka! Jävla sköldkörtel. Grrr! Grrr! Och åter Grrr! Men men, inte ge upp, fortsätta äta bra och träna, så ska väl min arma lekamen så småningom, i sin egen takt anta mer hälsosamma proportioner.

Bäst jag väntar med att skriva mer tills imorgon. Då är jag förhoppningsvis snäll igen. Men tills dess: Urk och blä!

Puss på er!

1 kommentar:

M sa...

Upp med näbben! Du hade ju premiär i Hufvudstadsbladet idag=). Visserligen hade de döpt om dig till Marie...
"Biller, ibland uppiggande magstark, ofta förlösande humoristisk lämnar sällan någon kall". Citat från Hbl.