lördag 2 april 2011

Party party!

Månadens bild till Kyrkans sida i OT:

Gudda'! Vad har ni för er i afton? Själv sitter jag och vilar ben och röv efter en ansträngande runda ner till bykstugan. Nu är alla våra kläder samt lakan rena och väldoftande.

Under dagen höll jag i en serieverkstad/workshop för barn nere på Koordinaten. Det var Barnlördagsliv i stan (typ Barnens dag), med en massa galej för de små liven. Riktigt trevligt faktiskt. Särskilt en unge gillade jag skarpt; han kan inte varit mer än sisådär ett och ett halvt, rödhårig och skitglad, med en Rolling Stones T-shirt på sin trinda mage. Och han sprang runt, runt, runt vårt arbetsbord och fnissade. Hade ungen haft en Beatleströja i stället hade jag tvångsadopterat honom på fläcken.

Jag har även hunnit rita en bild till kyrkan, tuschat en del strippar och skrivit en faktura. Och än är inte kvällen slut. Lite slötittande på teve, sedan är det dags att färglägga paneler till Sydsvenskan och rita på barnboken. Party party!!
Dä ä mitt liv dä sä.

Inga kommentarer: