fredag 17 juni 2011

It's raining men


Idag har det regnat katter och hundar, som de säger i England. Eller kanske män, som
the Weather Girls sjöng om då det begav sig. Såna där i tajta kalsingar, hatt, uppknäppt trenchcoat och paraply som sprattlar med benen. Gud vad jag saknar mina gaykompisar ibland!
Nåväl.
Tur att bästaste Caroline kunde komma och hämta mig med bilen, så jag kunde ta mig in till stan och träna utan att bli dyvåt.

Kvällen har jag ägnat åt att scanna in serier. Mycket spirituellt jobb på alla sätt, NOT, men uthärdligt om man har en god ljudbok som sällskap. En läbbig deckare passar fint såhär på sommaren, det är så uppfriskande med lite mord ibland.
Nu ska jag se om maken vill kika på the King's speech med mig. Jag tjuvstartade härom dagen och den var tamejtusan riktigt bra. Om det ska regna karlar i natt så hoppas jag de liknar Colin Firth. Eller nä förresten, jag vet en präst alldeles i närheten som är mycket sötare.
Önskar er en angenäm afton.

Inga kommentarer: