tisdag 7 juni 2011

Urk!!!



Igår klarade jag inte att blogga. Var alldeles för uppskakad. Hade nämligen blivit attackerad av en enorm snorkråka. En förståndshandikappad kille kletade av den i mitt fejs när jag var på väg hem från Ica. Tror ni jag kunde äta halloumiosten jag inhandlat efter det? Eller något annat för den delen. Nej. Fy faaaaaaaaaaaaaaaaan vad vidrigt! Den var säkert stor som en femkrona; gyllengul och riktigt slemmig. Det kommer dröja innan jag återhämtar mig efter detta trauma. Hulk.
Nattsömnen var av förklarliga skäl lite si och så med, drömde svettiga mardömmar där jag blev jagad av stora fingrar med enorma snorblobbor på och vaknade med bultande hjärta.
Tur att det var kvinnogruppen i förmiddags, så jag fick lite stöd och kunde tänka på annat. Passade även på att träna på kvällskvisten, samt jobba flitigt i mitt anletes svett.
Nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig fortfarande smutsig efter gårdagens snoröverfall. Ska tvaga mig länge och grundligt. Ja jävlar i min lilla låda, vad man råkar ut för!

Inga kommentarer: