lördag 3 april 2010

Glad påskgubbe på er allihop!


Den här sköningen mötte min sambo när han öppnade kylen i morse. Hoppas han blev lite glad av min glade gubbe. Jag är nog ganska romantiskt lagd, fast inte på det där strö rosblad över täcker (förstöra fina rosor så? Näe!) eller köpa rakvatten till min älskling. Jag är inte tjejigt romantisk. Nä, jag gillar de där små, personliga grejerna, att ge honom något han gillar (typ Sgt Pepper´s Lonely Hearts club band/ remastered. Väldigt praktiskt mitt i det romantiska, för jag vill gärna också höra den versionen...), de där små sakerna mellan honom och mig. Våra små internhyss som vi fnissar åt.
Eller att jag kan ligga och sovdregla med ögonsnor i knastriga bollar i ögonen, och andedräkten Ondska, ofräsch i största allmänhet, ändå klättrar han upp och ger mig en puss innan han går till jobbet. Det är romantik för mig.
Och att jag vet att han fnissade i morse när han såg min gladpresent.

1 kommentar:

Viola Vamp sa...

:D HA HA! Klart det stiligaste påskägget i Svärje!