tisdag 6 april 2010

Ny kamera!!!


Några av våra nallar (han samlar, inte jag) fotade med fina kameran. Min teddybjörn heter Nalle Målle, by the way. Det är han som har stickad kofta. Överst sitter Nille och spanar, det är Kärlekens bäste vän.



Jag har fått en ny, snajsig kamera av min lilla fina mamma. Den har så många finesser; bland annat kan man ställa in den när man spelar in film så att det ser ut som förr i tiden (att alla går väääldigt ryckigt och fort). Tekniknerd som jag blivit, kan jag inte annat än impat utbrista "Coolt"
Så nu har jag gåt omkring och provfotat här hemma. Äntligen kan jag lägga upp lite snyggare bilder här!
Ikväll är jag gräsänka, alltså är det jag som står för matlagningen. Jag satsar på snabbt, enkelt och robust. Mat som inte går att misslyckas med. Ätlig (?) Närande (??????) och varm pyttipanna. Till denna kulinariska festmåltid serverar jag rödbetor, stekt ägg och ketchup. Vad kan gå fel?
Jag lovar återkomma om det...

Inga kommentarer: