söndag 25 april 2010

Tack!!!


Min finaste Anders

Idag må ni tro att jag är seg! Det är ju söndag, och dagarna i Stockholm var härligt intensiva. Det gick fint igår, min bok verkar sälja ganska bra, peppar peppar. Sedan var det releasefest på Hallongrottan. Rikigt mysigt! Tjejerna hade gjort ett kanonjobb! Hade tänkt ta på mig mina finpjucks till festen, men insåg efter tio minuters svettig, flåsig kamp, att mina svullna fötter inte skulle komma i ett par pumps. Så det var bara att trycka ner de stinkande fossingarna i mina vanliga skor. Men vad gjorde det? Festen var skitkul.
Särskilt glad blev jag att så många kom, och över allt fint de sa till mig om min bok. Tack!!! Det gjorde allt värt det. Värmde ändå in i själen, ska ni veta.
Veckan blir hektisk den med, för nu är det hög tid att göra pressutskick. Fick lite matnyttiga tips av hedersknyffeln Fredrik Strömberg, och har en bra plan tror jag... Men mycket jobb blir det. Finns det någon därute som är en hejare på marknadsföring, kom gärna med förslag! Hur gör man för att journalister och annat tidningsfolk inte lägger ens utskick i papperskorgen, utan verkligen får upp ögonen för det? Tips emottages tacksamt.
Och vem kan bättre illustrera detta inlägg än min finaste Anders, som boken är dedikerad till. Dä ä du å ja, Anders, dä vet du!

1 kommentar:

Helena sa...

Åh, vad härligt att allt gick bra. Hade så gärna varit med på festen, men ibland går det inte att få till allt. Kram.