tisdag 20 april 2010

Sex års slit och väntan




Ja, nu är den äntligen här! Som jag har väntat! Och det är en väldig massa känslor på samma gång: stolthet, glädje, vemod, ja ni förstår. Sex års hårt slit och väntan är nu över. Nja, nu börjar förstås jobbet med att sprida den. Jag vill hemskt gärna komma till Malou och prata om den, till exempel. Ett stort tack till min fantastiske förläggare Ingemar!!! Den blev så fin. Och stor. En riktig bok. I dagarna ska den gå att beställa på bl a bokus och adlibris också! Hoppas ni gör det, då blir jag glad.

Och en fortsättning till boken har ju redan börjat gro inom mig, med titeln Huvudstupa, hjärtat först. Jag har försökt få tag på Jakob Hellman för att se om det är ok att jag använder hans texter i boken, men han har inte svarat. Börjar rannsaka mig själv...lät jag som en galen stalker? Ville ju bara passa på att säga att han är jäkligt bra. Hörru, Jakob, svara! Jag är jättesnäll och ostalkande, jag lovar. Men jag vet var du bor! Och jag är den ende som verkligen förstår dig, vi kunde "bara vara vänner"!
Annars slår jag av knäna på dig...nädå, jag skojade bara, Jakob! Kanske...

3 kommentarer:

Helena sa...

Hurra, hurra, hurra!!!!!

Erika H sa...

Äntligen Malin. Ser så fram emot att få lägga vantarna på den. Stort grattis till din prestation. Kramar!!

Anonym sa...

Yes yes gud så jag har väntat...
Grattis :-)
Mvh Anneli