torsdag 15 april 2010

I Maelmööu



Jaha, nu ae jao i Maelmööu. Inte så dumt. Sitter på ett mysigt café vid Karlskronaplan och äter en macka som är god men luktar groddar så jag tror jag storknar...
Gregers fem katter har hållit mig sällskap inatt. Väldigt rara krabater. Ja, Greger var också där, förstås, men hon låg bara och snarkade och var inte mycket till underhållning. Nova, däremot (som tittar upp på bilden ovan) låg på min mage och purrade under småtimmarna.
Nu ska jag strax ta en taxi och hälsa på en kompis.
Vi hörs senare!

2 kommentarer:

Ellen sa...

*Vinkar från grannstaden* (eller rättare sagt från byn utanför – men tillhörande samma kommun som – grannstaden). Jag kom förresten att tänka på en film som vi gjorde på gymnasiet. Du spelade yxmördare som inte var yxmördare, visst var det så?

malin Biller sa...

vinke vink tebaka:)