tisdag 27 april 2010

IDAEDEMYKESNÖ



Jag var ju bloggare redan som sexåring! Ja, nästan i alla fall, detta var ju på stenåldern, innan hemdatorernas intåg, men dagbok skrev jag. Så jag tänkte att den sexåriga Malin skulle få ett eget blogginlägg. Klicka på bilden, så går det att läsa texten, ialla fall min kära mammas förtydligande längst ner.
Jag lät lillflickan illustrera detta inlägg också, man ska ju vara snäll mot sitt inre barn, har jag hört.
Lägg märke till att mitt namn ändrat stavning något med åren!
Annars vet jag inte om jag utvecklas nåt nämnvärt.

2 kommentarer:

Helena sa...

Själv har jag en teckning med anteckningen "IDAGHARJAÅKITTÅG". Vi åkte från Skövde till Falköping, och tillbaka. Det förstår man att jag behövde bearbeta det lite genom att skriva av mig.

Malin sa...

Så kreativt att ha ersatt så många vokaler med ö!