söndag 4 juli 2010

Den bästa dagen


Hej mina vänner! Hoppas ni haft tålamod med mitt dåliga bloggande de senaste dagarna! Men oj, det har varit så fantastiskt! Har tyvärr inte så många bilder från den stora dagen att visa er än, med de kommer. Jag är världens lyckligaste, för jag har fått världens bäste man. Han är så söt att jag nästan vill äta upp honom. Oj, var ska jag börja?
Kyrkan var smockfull av folk och allt var så fint. Blev så glad att se mina fina, fina systrar där med familjer!! Svettig som en klimakteriekärring med smink rinnande nerför ansiktet, men glad ända in i själen blev jag Kims fru. Och jag kan lägga till ett tjusigt Bredefeldt efter Biller. Biller är det som gäller i jobbet dock. Sedan var det fest. Det åts, dracks, samtalades och underhölls och dansades. Sir Mixalots Baby got Back var en favorit som många ville höra fler gånger, ni vet den där "I LIKE BIG BUTTS and I can not lie". varvat med Evert Taube och valstakt för de mer mogna i sällskapet. Karaoken nyttjades inte så flitigt, men jag rev av två låtar.
Är fortfarande helt vimmelkantig. Så glad att mina fina vänner kom, för alla presenter, ja för en av de bästa dagarna i mitt liv.
Tack!!!

6 kommentarer:

Helen sa...

Tack själv för att ni delade med er av denna underbara dag! Fantastiskt fina ni är!stillysi

Alv sa...

Gratulerar! :D

Anonym sa...

Ett stooort jätte grattis vännen :-)

kramisar Anneli

Helena sa...

Tack själva! Synd att vi missade karaoken, men man kan inte få allt är i livet. :-D Svårt att slå musiken i kyrkan, det var verkligen ösigt och klösigt. Ha en pussig och mysig sommar.

Caroline Dyfverman sa...

Gratulationer från mig till er må ni leva lyckliga tillsammans för det är du så väl värd hjärtat.

Kram

Viola Vamp sa...

All världens lycka åt er och Järntorget!