tisdag 27 juli 2010

Hoffman och en apa


Farligt djur


Hoppsan! Somnade från bloggandet igår, mitt i värsta pandemin (Outbreak - i farozonen). Snarkade mig genom, ja det vet jag ju inte vad som hände i filmen, men det måste gått bra för det lät så på slutet. Det var något om Dustin Hoffman och en apa. Säkert väldigt sevärt.
Nåväl.
Ursäkta mitt dåliga bloggande i alla fall! Ska verkligen försöka att inte titta på nåt actionfyllt på teve ikväll, har en tendens att somna av sånt.
Nu ska vi strax käka lunch med min fina svärmor. Det ska bli gott för jag har inte ätit något sedan pandemiutbrottet igår (vi satt och käkade framför teven (men det är något med blödande ögon och dödsrosslingar som får en att tappa aptiten).
I morgon far vi söderut, med stopp i Gävle.
Häj så länge!

Inga kommentarer: