tisdag 27 juli 2010

I svärmors kök



Det får allt till bli ett till blogginlägg idag, så fesen som jag varit på att blogga de sista dagarna!
Lunchen (frukost i mitt fall) var saftig, god och trygg. Fast vi åt inte fläskfilé som Roland i Torsk på Tallinn, utan sushi.
Sedan har jag bara suttit och arbetat i svärmors kök hela dagen. Som ni ser på bilden har jag även lyckats göra mig hemmastadd (läs: stökat ner och brett ut mig med dator, ritbräda och allehanda småkrafs, det mesta ätbart). Kim och hans mor var på utflykt.
Och det är så himmelskt; nu har jag laddat ner Ajvides senaste ljudbok!!! Det blev tre utropstecken där, som ni ser. Betyder att jag är exalterad. Bara så ni inte missförstår och tror att jag har ont i magen eller nåt.

Nu ska vi se på den film JAG valde när vi hyrde två till priset av en igår; den om den norska motståndsrörelsen under andra världskriget. Max Manus heter den visst. Dä tror jag ä gräjör dä!

Jo häj!

Inga kommentarer: