onsdag 29 december 2010

Hö hö hö!

Ur dagens SN


Kan inte släppa den där nazisten. Fristad i trosa! Undrar om han kröp in och gömde sig under en sanitetsbinda. Hö hö hö!
Fan vilken låg humor jag har.

Har precis flåsat uppför backen från Esplanaden, där jag ibland får hämta post. Alltid kul att traska hem med ett paket under armen. Och spännande är det att öppna det, trots att man vet vad man skickat efter. Den här gången innehöll paketet en massa superorganiska-naturliga-paraben och mineraloljefria hudvårdsprodukter och sånt. Har fått ett ryck att jag bara ska gegga in mig med sådant som inte är giftigt. Det mesta var till belåtenhet, utom en hudlotion med aloe vera (den mest ekologisk-nyttiga produkten), den luktade bajs. I och för sig naturligt, kan man tycka, men fullt så gröna vågen vill jag inte vara att jag går omkring i Oxelösund och stinker avföring. Får nog bli en present till någon som inte läser min blogg, en med sämre luktsinne. Visst är jag snäll!

Annars har jag idag hunnit jobba med lite av varje, och fikat hemma hos en väninna, samt diskuterat hennes barnboksmanus.
Kvällen tänker jag ägna åt att färglägga strippar och göra lite Fröding-serier.

Vad hittar ni på, go'vänner? Ni ligger väl inte och lurar innanför damunderkläder?

1 kommentar:

emaelsa sa...

Hej där ! Har du behov av fler besökare ? Jag byter gärna en länkning med dig. Hör av dig vid intresse.
Kram Emaelsa