lördag 4 december 2010

Nu ska ni få se på grejer!!

Ni kanske inte känner till det men BEATLES HAR FAKTISKT SPELAT PÅ MIN GAMLA GYMNASIESKOLA! I Sundstagymnasiets aula, närmare bestämt. Jag fick hem en jubileumsbok om kära Sundsta igår och där fann jag bilden nedan. Och se på fan, är det inte farsan som sitter och diggar! Pappa var där med sin polare, och polaren hade kameran med sig. Detta foto har dock NWT tagit då det begav sig.
Det känns oerhört mäktigt, det här att farsgubben sett mina stora idoler uppträda. Det betyder ju att mina gener också gjort det, vilket ju faktiskt nästan är samma sak som att jag sett beatlarna live.



Och här är min dyrgrip; resultatet av farsans polares kameraknäppande: ett foto på BEATLES!!! Ett som förmodligen bara finns i ett exemplar i hela världen. Från alldeles precis innan de slog igenom riktigt stort och så småningom blev större än Jesus. Det här är det finaste jag äger och ligger i tryggt, mörkt förvar på hemlig plats. Inte ens om ni kittlar mig skulle jag avslöja var.

Nu ska jag käka saffransskorpor och glo på teve med min älskade.

Paul på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Finns det en bok om sundsta??? vart får man tag på den???

kram Anneli