onsdag 22 december 2010

Vem har snyggaste laptopen i stan??

Svar: jag! Bästaste Caroline gav mig detta fantastiska Beatles-skin i julklapp. Jag vet en som kommer ta med lilldatorn ut och jobba mycket mer hädanefter, bara för att flasha med den.

En väldigt trevlig dag har det varit i Carolines sällskap, vi har ränt på stan och köpt det sista i julklappsväg. Efter det en matbit hemma hos henne och en massa fikaprat. Sedan kom vi på att vi faktiskt behövde ännu en massa grejer inför julen, och tog bilen i smällkalla kvällen till ett öde CityGross (de har en väldigt rolig leksaksavdelning bland annat...), där det allra sista inhandlades. Hann precis shoppa färdigt en minut innan de stängde. Så nu kan julen komma!
Hur har ni det med korvstoppande och ljusstöpning så här dan före dan före dan?

Nu ska jag ta mig en blaskig varma koppen och försöka tina upp mig själv inifrån. Visserligen blir man varm av shopping, men ikväll är det faktiskt läskigt kallt, sådär att näshåren klibbar ihop när man andas.
Så lite Dickens- En julsaga, på det (försöker tänka bort att det är läskige Arne Weise som läser), samt strippfärgläggning, julkappsinslagning och idékläckning, och kvällen är räddad.
Vissa dagar är livet bra.

1 kommentar:

Caroline Dyfverman sa...

TACK bästaste Malin för en helt underbar dag. God Jul