måndag 10 januari 2011

Der er et yndigt land!

Strippen har ingenting med texten att göra men jag tyckte den var lite snajsig.

Häj. Grisar kan flyga! Jag gick och la mig tidigt igår. Och somnade utan problem. Uppe med tuppen (ja, i alla fall vid tiosnåret). Jag känner mig som ett riktigt A-barn! Ska mäta skallen för säkerhets skull och kolla om mina ögon blivit blåare på kuppen. Tycker mig faktiskt ana en något blondare nyans på håret, i alla fall på min dassiga utväxt. Jepp, vända på dygnet is the shit. Äntligen kan jag gå med i SD med gott samvete!

Följaktligen har jag fått mycket gjort idag; ärenden, ett möte, serietuschning, skissande och lite annat. Och nu kan jag avslöja min goda nyhet:

Om någon vrålar i skogen ska bli utgiven på danska Fahrenheit!! Blev så glad när jag fick veta att det är spikat. Exakt när den danska utgåvan kommer ut vet jag inte ännu, men hoppas den hinner bli klar till Danmarks Bokmässa i november. Hur ska jag fira det här då? Min fine man måste ha ett sjätte sinne, för han kom hem med chokladpraliner till mig idag.

Så ni får ursäkta mig, nu måste jag träna på danskan och då passar det ju bra att ha något i munnen.

6 kommentarer:

Helena sa...

GRATTIS!!! Hoppas du får massor av pengar för det också. :-)

Pernilla G sa...

grattis, åhhh så skoj!!
Wienerbrööö me sjoklääääää får du fira med.

Anonym sa...

Ett stoort grattis från krillehöla :-)

Kramis Anneli

Malin Biller sa...

Tack fina ni:-D

Isac sa...

Men dra på trissor, att du har en blogg var mer än jag visste. Men iof så har väl alla en blogg i dessa dagar. Grattis och fortsätt teckna, gillade verkligen "Om någon vrålar i skogen."

Hepp hepp!

Anonym sa...

Toppen Malin ! ToppenMalin :-D Massa kramar /Kulturmamma