tisdag 18 januari 2011

Jag idag

Tjänamoss! Har varit på helkroppsmassage idag så jag är lagom seg och mosig. Gud vad skönt det var! I vanlig ordning somnade jag där på britsen och vaknade av att jag snarkade så att fönsterrutorna skallrade. Stackars Marianne som får massera till sådant odjud.

Så efter att ha blivit ordentligt genomknådad, samt arbetat extra flitigt är jag nu så trött att jag ser ut ungefär så här (i alla fall på ögonen):




Heidi heter pungråttan på bilden och hon är min nya idol. Älskar ju djur som är halta och lytta.

Dags för en stunds tevesoffsdegande och en nattamacka, sedan ska jag soooova. Vi hörs imorgon mina små tandtroll!

2 kommentarer:

Caroline Dyfverman sa...

hur kan man somna under massage, ja du kan gumman. En annan har ju så vansinnigt ont så det går ju inte somna då ;o)

Helena sa...

Jag hoppas verkligen att du har sett avsnittet i Anders&Måns som handlar om hunden Nöken, på tal om lytta djur. http://www.youtube.com/watch?v=Qb_pHoQY_F0

http://www.youtube.com/watch?v=lWWQahe_zoA&feature=related

Och att du somnar är ett gott betyg åt massören, åtminstone om det var en helkroppsmassage med syfte att ge avslappning. :-) /Massageterapeuten