söndag 2 januari 2011

Jag bara måste


göra ett försöka att förmedla min kroppsdoft till er, kära läsare! Tror aldrig jag har gjort det förut, kanske är det för att jag aldrig luktat så gott i armhålorna tidigare. Men nu... åååh! Jag doftar vildros! Är helt förälskad i min nya deodorant från Weleda. Min make vill inte lukta i mina armhålor, trots att jag ber honom insupa denna underbara arom. Kanske är han rädd att upplevelsen ska få honom att storkna av lycka.
Kan även tillägga att jag nyss slipat tänderna (känns som det med den där
high tech-eltandborsten), så andedräkten luktar inte nattsunk längre utan jolmig mint. Lägg till denna doftbukett fräschören av julaftonens tvagning, så har ni min doft på ett bräde.
Vad det är härligt att vara vuxen och mån om sin personliga hygien. Den tid då jag stank nedkissad bävernylon är för längesedan förbi.

Ja, det var väl det. Nu vet ni hur jag luktar också.

Inga kommentarer: