lördag 1 januari 2011

Kom just på

Att det var evigheter som jag visade några serier i bloggen! Och det är ju tokigt, med tanke på att det ju är serier som jag pysslar med dagarna i ändå. Så här kommer en liten skörd sådana, samt illustrationer. Håll till godo (eller som min mamma alltid säger när hon ger bort något, oavsett om det är en garntott eller Taj Mahal: "Det är baaaara symboliskt!")



Ur barnboken Upp i luften


Till Sydsvenskan



Bild till en engelsk/finsk/svensk barnbok




Senaste serien till Handelsnytt, Kajsas kassaovanor





Hoppas ni gillade min skörd! Och att ni haft en bra nyårsnatt såklart.
Puss o gunatt mina små rumpnissar!

2 kommentarer:

Maria-Thérèse ~ www.afiori.com sa...

Oj, vilka bra!!
Kommer du från Sollefteå förresten? Hade en lärare med samma efternamn :)

Malin Biller sa...

Tack fina du:)
Nä, Sollefteå har jag inte ens varit i. Kanske är någon avlägsen släkting?